Rules

8. september 2012 at 9:21 | Blackie |  Info
Bez pravidel to prostě nepůjde...


1) Jíst maximálně tři jídla denně:
  • snídaně: vyvážená (sacharidy, bílkoviny + nějaký ovoce nebo zelenina)
  • oběd: normální jídlo v poloviční porci
  • večeře: zelenina
2) Celková energická hodnota jídla bude do 500 kcal
3) Zvýším si pitný režim, tj. min. 2,5 l tekutin za den
4) Za tekutiny se považuje: voda, čaje, zelený čaj (vše bez cukru!)
5) Omezit sladkosti, tuky a smažené věci na minimum
6) Každý den cvičit!

 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Dý | Web | 9. september 2012 at 13:10 | React

Držím palce, to cvičení bude hračka - taky cvičím každý den, ale to jídlo. Měla by jsi jíst víc, aby jsi sebou pak někde nesekla.

2 Dý | Web | 9. september 2012 at 18:07 | React

Na to si zvykneš, já nemohla najít chuť cvičit každý den, ale jakmile překonáš první 3,4 dny tak je to ok a pak ti to cvičení i chybí. Tedy u mě to tak je, cvičím zatím 30DS a je to bomba. Těším se na další lvl no, kde už snad budou ty výsledky vidět.
Váha klesla možná tak o půl kila, což je na nic, ale řekla jsem si, že pojedu na centimetry.
Prozatimní výsledky vidím asi takto:
- celkově se uvnitř cítím líp
- necítím se unavená
- je mi fajn, že dělám něco pro své tělo
- už se moc nepotím, když něco dělám

Zatím je to jen tak "uvnitř" , ale věřím, že brzy to půjde vidět i zvenku.

3 Light Doll Light Doll | Web | 9. september 2012 at 22:01 | React

super plán a aj zaberá :) viem zo skúseností, síce ja som mala na deň maximum 200 kcal ale to som celý týždeň nevydržala (treba ísť na to postupne) ale teraz sa potrebujem očistiť od toho všetkého čo som pojedla preto taký hladovací týždeň :D rada spriatelím :)

4 Sunny:3 Sunny:3 | Web | 9. september 2012 at 22:08 | React

Super plán.. :) a přeji ti hodně štěstí.. :)  Mimochodem ráda spřátelím :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.